KARGO
HANGİ KARGO FİRMALARI
İLE ÇALIŞIYORSUNUZ?
Türkiye içi
gönderilerimizi YURTİÇİ Kargo; ve uluslararası gönderilerimizi DHL ile
yapıyoruz.
KAÇ GÜNDE ULAŞIR?
Türkiye içi gönderiler
1-3 iş günü, uluslararası gönderiler gümrüklemede zaman kaybetmediği durumda
2-6 iş günü içinde adrese teslim ediliyor.
KARGO ÜCRETİ NE KADAR?
Türkiye ve bazı ülkelere
gönderilerde kargo ücretsizdir. Bazı uluslararası gönderilerde ise gönderi
ülkesine göre toplam tutara ek kargo ücreti yansıyabilmektedir.
ULUSLARARASI GÖNDERİ
YAPIYOR MUSUNUZ?
Evet. Dünyanın bir çok
ülkesine gönderi yapabiliyoruz.
İADE & ÜRÜN DEĞİŞİMİ
İADE/DEĞİŞİM İŞLEMİNİ
NASIL YAPABİLİRİM?
FILLIP kullanıcılarına %100 iade/değişim garantisi veriyor. İade ya da değişim mi
yapmak istiyorsun hiç sorun değil.
FILLIP olarak
sattığımız her ürünün kalitesinin arkasında duruyoruz, umarız sen de
memnunsundur. Olaki herhangi bir sebepten dolayı memnun değilsen, ürünü zarar
görmemiş şekilde dilediğin zaman bize geri gönder, biz de
hemen geri ödemesini ya da değişikliği arzu ettiğin şekilde yapalım.
FILLIP İade/Değişim Adresi:
BCC Moda Giyim Tasarım Tekstil
ve hed.eşy. san. tic. ltd.şti
İkizçay mah.Kurtuluş cad.no:44/4 Akçay Balıkesir
Yurtiçi kargo anlaşma
no:433996882
İade/degişim kargo
ücreti tarafımıza aittir.
SİPARİŞİMİ KAÇ GÜNDE
İADE EDEBİLİR YA DA DEĞİŞTİREBİLİRİM?
İade/değişim işlemi için
ürünü zarar görmemiş şekilde 21 gün içerisinde bize geri
gönderebilirsin.Herhangi bir
memnuniyetsizlik durumunda, e-posta yoluyla bize her zaman info@fillip.com.tr adresinden
ulaşabilirsin.
İADE ETTİĞİM ÜRÜNÜN GERİ
ÖDEMESİ NE ZAMAN YAPILIR?
İaden için siparişin
sırasında kullandığın ödeme yöntemi üzerinden geri ödeme talimatı veriyoruz.
Geri ödemen ödeme yönteminin şartlarına göre farklılık gösterebilir, ortalama
3-10 iş günü içerisinde tamamlanacaktır.
KAMPANYADAN
YARARLANDIĞIM BİR SİPARİŞTE İADE/DEĞİŞİM NASIL OLUR?
Kampanyadan
yararlanılmış bir siparişte, iade ya da değişim gerçekleştirildiği takdirde
kampanya koşulları sağlanmaya devam ediyorsa kampanya iptali gerçekleşmeden
iade ya da değişim işlemi yapılır. Ancak, iade ve değişim sonrası ürünler
kampanya şartlarını sağlamaya yetmiyorsa kampanya iptal olur ve ürün iadesiyle
ilgili ücret iadesi kampanyanın iptali göz önünde bulundurularak yapılır.
SİPARİŞ & ÖDEME
ÖDEMEYİ NASIL
YAPABİLİRİM?
Ödemeni sipariş
aşamasında sunduğumuz seçeneklerden birini kullanarak yapabilirsin;
KREDİ KARTI , BANKA KARTI , HAVALE/EFT , AMEX
Havale/EFT Banka Bilgileri:
BCC MODA
Bank: YAPI KREDİ BANKASI(Swift code: YAPITRISFEX)
IBAN(TRY): TR39 0006 7010 0000 0095 1414 58
Bank: YAPI KREDİ BANKASI(Swift code:
YAPITRISXXX)
IBAN(EUR): TR45 0006 7010 0000 0052
7777 64
Bank: YAPI KREDİ BANKASI(Swift code: YAPITRISXXX)
IBAN(USD): TR96 0006 7010 0000 0047 5195
43
ÖDEME GÜVENLİĞİNİ NASIL
SAĞLIYORSUNUZ?
Güvenlik önlemi olarak
satınalma işlemlerinde SSL kullanıyoruz. FILLIP hiç bir şekilde kredi kartı
veya izin vermediğin kişisel bilgilerini saklamaz, 3. kişilerle paylaşmaz.
SİPARİŞİMİ İPTAL
EDEBİLİR MİYİM?
Siparişini kargoya
vermediğimiz sürece istediğin zaman iptal edebilirsin. İptal etmek için sipariş
takip ekranından siparişini bulup iptal et'e tıklaman yeterli.
Eğer, siparişin kargoya verildikten sonra siparişini iptal etmek istersen,
iptal sebebin ve sipariş numaran ile birlikte info@fillip.com.tr adresine
mail atman yeterli olacak.
SİPARİŞİMİ VEREBİLMEM
İÇİN ÜYE OLMAM GEREKİYOR MU?
Hayır. Üye olmadan da
istediğin zaman sipariş verebilirsin. Fakat üye olduğunda bir çok indirim ve
kampanyadan yararlanabileceğini, yeni ürünler ve FILLIP ile ilgili
gelişmelerden haberdar olabileceğini hatırlatmak isteriz.
SİPARİŞ VERDİM, NASIL
TAKİP EDEBİLİRİM?
Siparişini, üye girişi
yapıp profiline girdikten sonra "Siparişlerim" sekmesinden takip
edebilirsin ya da sipariş numaran ve siparişi verirken kullandığın emailini
kullanarak sipariş takibi sayfamızdan da takip
edebilirsin.