KARGO

 

HANGİ KARGO FİRMALARI İLE ÇALIŞIYORSUNUZ?

Türkiye içi gönderilerimizi YURTİÇİ Kargo; ve uluslararası gönderilerimizi DHL ile yapıyoruz.

KAÇ GÜNDE ULAŞIR?

Türkiye içi gönderiler 1-3 iş günü, uluslararası gönderiler gümrüklemede zaman kaybetmediği durumda 2-6 iş günü içinde adrese teslim ediliyor.

KARGO ÜCRETİ NE KADAR?

Türkiye ve bazı ülkelere gönderilerde kargo ücretsizdir. Bazı uluslararası gönderilerde ise gönderi ülkesine göre toplam tutara ek kargo ücreti yansıyabilmektedir. 

ULUSLARARASI GÖNDERİ YAPIYOR MUSUNUZ?

Evet. Dünyanın bir çok ülkesine gönderi yapabiliyoruz. 

 

İADE & ÜRÜN DEĞİŞİMİ

 

İADE/DEĞİŞİM İŞLEMİNİ NASIL YAPABİLİRİM?

FILLIP kullanıcılarına %100 iade/değişim garantisi veriyor. İade ya da değişim mi yapmak istiyorsun hiç sorun değil.

FILLIP olarak sattığımız her ürünün kalitesinin arkasında duruyoruz, umarız sen de memnunsundur. Olaki herhangi bir sebepten dolayı memnun değilsen, ürünü zarar görmemiş şekilde dilediğin zaman bize geri gönder, biz de hemen geri ödemesini ya da değişikliği arzu ettiğin şekilde yapalım.

FILLIP  İade/Değişim Adresi:

BCC Moda Giyim Tasarım Tekstil ve hed.eşy. san. tic. ltd.şti
İkizçay mah.Kurtuluş cad.no:44/4 Akçay Balıkesir

Yurtiçi kargo anlaşma no:433996882

İade/degişim kargo ücreti tarafımıza aittir.

SİPARİŞİMİ KAÇ GÜNDE İADE EDEBİLİR YA DA DEĞİŞTİREBİLİRİM?

İade/değişim işlemi için ürünü zarar görmemiş şekilde 21 gün içerisinde bize geri gönderebilirsin.Herhangi bir memnuniyetsizlik durumunda, e-posta yoluyla bize her zaman info@fillip.com.tr adresinden ulaşabilirsin.

İADE ETTİĞİM ÜRÜNÜN GERİ ÖDEMESİ NE ZAMAN YAPILIR?

İaden için siparişin sırasında kullandığın ödeme yöntemi üzerinden geri ödeme talimatı veriyoruz. Geri ödemen ödeme yönteminin şartlarına göre farklılık gösterebilir, ortalama 3-10 iş günü içerisinde tamamlanacaktır.

KAMPANYADAN YARARLANDIĞIM BİR SİPARİŞTE İADE/DEĞİŞİM NASIL OLUR?

Kampanyadan yararlanılmış bir siparişte, iade ya da değişim gerçekleştirildiği takdirde kampanya koşulları sağlanmaya devam ediyorsa kampanya iptali gerçekleşmeden iade ya da değişim işlemi yapılır. Ancak, iade ve değişim sonrası ürünler kampanya şartlarını sağlamaya yetmiyorsa kampanya iptal olur ve ürün iadesiyle ilgili ücret iadesi kampanyanın iptali göz önünde bulundurularak yapılır.

 

SİPARİŞ & ÖDEME

 

ÖDEMEYİ NASIL YAPABİLİRİM?

Ödemeni sipariş aşamasında sunduğumuz seçeneklerden birini kullanarak yapabilirsin;

          KREDİ KARTI , BANKA KARTI , HAVALE/EFT , AMEX 
 

          Havale/EFT Banka Bilgileri: 
          BCC MODA

          Bank: YAPI KREDİ BANKASI(Swift code: YAPITRISFEX) 
          IBAN(TRY): TR39 0006 7010 0000 0095 1414 58

          Bank: YAPI KREDİ BANKASI(Swift code: YAPITRISXXX)
          IBAN(EUR): TR45 0006 7010 0000 0052 7777 64

          Bank: YAPI KREDİ BANKASI(Swift code: YAPITRISXXX)
          IBAN(USD): TR96 0006 7010 0000 0047 5195 43  

 

ÖDEME GÜVENLİĞİNİ NASIL SAĞLIYORSUNUZ?

Güvenlik önlemi olarak satınalma işlemlerinde SSL kullanıyoruz. FILLIP hiç bir şekilde kredi kartı veya izin vermediğin kişisel bilgilerini saklamaz, 3. kişilerle paylaşmaz.

SİPARİŞİMİ İPTAL EDEBİLİR MİYİM?

Siparişini kargoya vermediğimiz sürece istediğin zaman iptal edebilirsin. İptal etmek için sipariş takip ekranından siparişini bulup iptal et'e tıklaman yeterli. Eğer, siparişin kargoya verildikten sonra siparişini iptal etmek istersen, iptal sebebin ve sipariş numaran ile birlikte info@fillip.com.tr adresine mail atman yeterli olacak.

SİPARİŞİMİ VEREBİLMEM İÇİN ÜYE OLMAM GEREKİYOR MU?

Hayır. Üye olmadan da istediğin zaman sipariş verebilirsin. Fakat üye olduğunda bir çok indirim ve kampanyadan yararlanabileceğini, yeni ürünler ve FILLIP ile ilgili gelişmelerden haberdar olabileceğini hatırlatmak isteriz.

SİPARİŞ VERDİM, NASIL TAKİP EDEBİLİRİM?

Siparişini, üye girişi yapıp profiline girdikten sonra "Siparişlerim" sekmesinden takip edebilirsin ya da sipariş numaran ve siparişi verirken kullandığın emailini kullanarak sipariş takibi sayfamızdan da takip edebilirsin.